onsdag

humeur.

Humör är en märklig vän. Du har känt honom längre än någon, men kan inte lita på honom alls. Ingen vän är nyckfullare än Humör, och ingen så hänsynslös. Humör har inga känslor, Humör skapar dem. Idag var Humör min bästa vän. Ingenting kunde gå fel, ingenting. Till slut gick jag hem för att jag inte längre litade på Humör, men sen kom jag på att Humör alltid följer med hem. Humör är pålitlig på det viset. 

När jag gick hem lyssnade jag på de här, även Humör höll med; ingen var bättre än dem förra året och ingen har varit det detta år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du träffat Humörs amigo Humor då? Han går alltid vid din sida, även när Humör sviker. Kom ihåg det.

Och. Håller inte med om The National, Billy Ocean var bäst vet du väl.

error

Anonym sa...

har bara en fråga; när kommer boken?
glad påsk... t

Anonym sa...

humor schmumor. glömde billy. national var näst bäst förstås.

boken kommer i maj.

/klehn